woensdag 1 december 2021

Reisdag en eerste dag

Vanochtend maar vroeg op , alles was accoord ... vaccinatie, negatieve test en alles checked in de Fly Ready van Delta. Mijn hele lieve collega met haar man hebben me naar Schiphol gebracht na alle verhalen was ik er ergens 06.30 en binnen 5 minuten was alles al geregeld tickets in de hand. Nog even hier en daar kijken en dan maar door security. nou dat was ook zo gedaan. Maar wat drinken halen en even zitten wachten en dan maar naar de gate en daar wachten en niet veel later konden we boarden. Stoel 34A helelaal prima en een echtpaar met een PET naast me eenhele lieve hond genaamd Toby, wat een lieverd. Hele reis geen kick gegeven. 8 uur durende trip richting Detroit met een keuze uit pasta or chicken met een lekker salted caramel ijsje.
De vlucht was opwat turbulentie na niet erg spannend. wat gedoezeld beetje muzie luisteren en wachten tot de 8 uur voorbij is. EEnmaal aangekomen in Detroit eruit en naar de douane gelukkig niet druk en zo aan de beurt. Koffer zoeken en die zat klem achter een ander dus kreeg hem er niet af maar hele lieve heren hebben me netjes geholpen om hem van de band te krijgen.. Bedankt heren en door naar de afgifte voor de volgende vlucht. Toen naar de exit naar de tweede verdieping en weer door de security check.. Netjes alles in bakken, schoenen uit en door de scanner. alles weer aan en netjes opbergen en maar ff wat drinken halen en rustig naar de nieuw gate gelopen. Lekker mensen kijken en appen dat ik netjes ben aangekomen en wacht op mijn doorverbinding. Niet veel later kon ik ook daar aan boord en heb 2 afleveringen van Handmaids tales gekeken en daar stonden we alweer op de grond in Orlando. Vroeger dan verwacht dus Happy nu de koffer halen en dan een auto. Ja die koffer dat duurde 45 minuten denk ik. Op een gegeven moment werd omgeroepen dat er bagage op alle drie de banden kwam van onze vlucht.. Ok handig dus maar in het midden staan en ineen zie ik hem gaan dus ff rennen en heb hem gelukkig voor die nog een rondje zou gaan.
Op naar Hertz en in de presidents circle stond niet veel maar een GMC terrain is het geworden.. Voor een week is die prima. Naar het hotel want het is voor vandaag wel ff genoeg.. Ondertussen in de voorbereiding had ik een ander hotel gevonden. Staybridge Suites tegenover Seaworld Orlando. Krijg ik ook nog gewoon een room with a View.
Iedereen ff laten weten dat ik er ben en met degene die hier zijn ff contact mee en maar eens gaan slapen. tussendoor nog wel een paar keer wakker maar uiteindelijk half zeven er maar uit. Douchen en aankleden en even kijken wat ontbijt is.. Nou eh ok dat hoeft niet perse iedere keer maar was ok. Eerst maar eens struinen bij Burlington en daarna Marshalls. Even water halen bij de Wallie en nog even kijken bij de Florida Mall. Terug naar het hotel en maar even lopen naar de overkant.. Seaworld om mijn pas te halen. Dat geregeld en even naar binnen. Contact met Ronald en hebben afgespoken bij Panera dus weer terug gelopen om de auto op te halen bij het hotel en naar Panera.. Die was er niet meer dus hebben we bij Starbucks maar wat gehaald en ff bijgekletst. De dames waren in Disney. Niet veel later gedag gezegd Ronald ging richting Ron en ik ben hier en daar nog gaan shoppen.. Nieuwe stukje naast LAke Buena Vista, Disney Springs en maar wat eten halen bij de Wawa en naar het hotel. even wat eten en nog even naar de Target had nog wat nodig en hotel in en maar weer vroeg naar bed word toch ouder. LOL .. Vast begin gemaakt met blog dit dus en moeten alleen nog foto's bij maar dat word morgen ochtend wel
mijn park, reverse en drive knopjes

6 opmerkingen:

  1. De vlucht is prima verlopen en turbulentie hoort er gewoon bij en het was gezellig om met jou te chatten tijdens de vlucht. Wat een mooi hotel heb je , alles ziet er goed uit. Mooie GMC gescoord maar die drukknopjes vd automaat vindt ik persoonlijk maar niks. Heb al 2x Fort Expedition gehad en die had een soort van draaiknop , zat regelmatig mis zullen we maar zeggen ;-)..... geef mij maar een gewoon handeltje ! En verder heb je de aankomstdag prima besteed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er en gelijk weer in full swing en vol energie, veel plezier tijdens deze trip, Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sandra_lindt@hotmail.com1 december 2021 om 19:29

    Ga genieten Kim, ik lees gezellig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er bent, geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je er bent. Lijkt me zalig om al die winkels weer te bezoeken. Lekker genieten nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Kim dat je er weer bent, dat moet een heerlijk gevoel zijn. Hotel with a view,niet verkeerd! Lekker genieten Kim!

    BeantwoordenVerwijderen